close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איך אפשר לחסוך כסף כשמחליפים מצבר לרכב?

מערכת שורשה כסליו, תשפ03/12/2019

האם ניתן לחסוך בהזמנת מצבר חדש לרכב?

תגיות:
מצבר לרכב נתפס לא פעם כאחד הרכיבים היקרים ברכב, וגם אם ביחס לאלמנטים אחרים במכונית הוא זול מבחינת הרכישה החד פעמית, החלפתו נחשבת לתדירה יחסית (בין שנתיים לארבע שנים), ולכן השמירה עליו נתפסת כהכרחית - ואיתה גם המחירים הגבוהים.

מעבר לכך שתפקיד המצבר הוא כידוע קריטי ממש, משום שלא ניתן להתחיל את הנסיעה אם הוא אינו עובד, גם אם ניכר כי הוא חלש אך עדיין פועל - ברור שימיו ספורים וחייבים לדאוג להחליפו באחר כדי למנוע מצב של אי הנעת הרכב כלל, מה שמביא לתשלום גבוה ובלתי נמנע. אז איך ניתן לחסוך ברכישה והתקנה חדשה של מצבר לרכב? תתפלאו לגלות שעומדות
בפניכם לא מעט אפשרויות לעשות זאת.

לא להתקין את המצבר לבד
הרבה מומחים מטעם עצמם סמוכים ובטוחים שביכולתם להחליף את המצבר ברכב בכוחות עצמם, וזאת לאחר רפרוף קצר באינטרנט ומעקב אחר ההנחיות העיקריות. אך האמת היא שהחלפת מצבר לרכב כרוכה לא רק בבחירה נכונה ומדויקת של מצבר זול הספציפי, אלא גם בעבודה זהירה הדורשת דיוק וסבלנות רבה שאינה סלחנית לטעויות, וכך הרבה מאד פעמים קורה שניסיון לחסוך מדי עולה לבסוף ביוקר.

חפשו את איש המקצוע שלכם
באתרי האינטרנט המקצועיים, ובמיוחד באלה המציגים חוות דעת אמיתיות של גולשים ולקוחות מהעבר, ניתן להתרשם לא רק ממוניטין החברות השונות אלא גם מהמחירים וחוויית השירות באופן כללי. ביצוע סקר השוק הוא תנאי כמעט הכרחי למעשה בכל תחום שירות שהוא, ומאד מומלץ שלא לדלג עליו בכדי להגיע לבסוף לאיש המקצוע הישר והנכון ביותר עבורכם. בהקשר זה חשוב לציין שמחירים נמוכים מדי עשויים מיד להחשיד וכדאי מאד לברר מדוע ננקבו המחירים שהוצעו, מאחר והרבה נותני שירות עובדים למעשה ללא אישור חשמלאי רכב מוסמך - מה שעלול להוביל לנזק ברכב במקרה הטוב, ולסכנה בטיחותית של ממש במקרה הרע.

בחירה במצבר העונה על הצורך במדויק
אם להמשיך את הנאמר למעלה, הרי שבעבודה עם חברת מצברים אמינה והוגנת תוכלו להיות בטוחים שהוא לא ינסה למכור לכם מוצרים שאינכם באמת זקוקים להם. כך למשל, תוכלו להיתקל בנותני שירות שיציעו לכם מצבר לרכב בעל יכולות כוח גבוהות במיוחד אך למעשה אין לרכב שלכם כל צורך בו, או שלחלופין תיתקלו במצב הפוך - בו נותן שירות יעיד בסמכותיות שאי ההתאמה המושלמת בין המדדים המומלצים על ידי יצרנית הרכב עם אלה המופיעים על גבי המצבר אינה מהווה באמת בעיה, ומספיק שהם יהיו תואמים רק "בערך". אי דיוקים שכאלה עשויים להתברר מהר מאד כטעות גדולה ותרמית של ממש בכל הנוגע לתפעול הרכב שלכם, ולכן חשוב להקפיד לבחור רק במה שהרכב שלכם
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה